Saavutettavuus

palvelu.takuusaatio.fi - sähköisen asiointikanavan saavutettavuusseloste

Takuusäätiön sähköinen asiointi- ja hakemuskanava palvelu.takuusaatio.fi ei vastaa saavutettavuuden vaatimuksia.

Sähköisen asiointikanavan saavutettavuuden arvioi ulkopuolinen asiantuntijaorganisaatio Eficode Oy ja vaadittavat korjaukset tekee New Tide Oy. Saavutettavuustestausraportin perusteella tehdään tarvittavat saavutettavuuskorjaukset, jotta asiointikanava vastaa suurelta osin A ja AA-tason saavutettavuusvaatimuksia 31.12.2020 mennessä.

Sähköinen asiointikanava saattaa sisältää linkkejä ulkopuolisiin palveluihin, jotka eivät kaikilta osin täytä saavutettavuusvaatimuksia.

Huomasitko saavutettavuuspuutteen?

Kehitämme verkkopalvelua jatkuvasti ja pyrimme jatkokehityksessä parantamaan sen käytettävyyttä kaikkien käyttäjäryhmien osalta.

Kerro meille havaitsemastasi puutteesta ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi sähköpostilla: takaustoiminta@takuusaatio.fi

Valvontaviranomainen

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle sähköpostilla takaustoiminta@takuusaatio.fi. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000

Saavutettavuusseloste on laadittu 23.09.2020.

Takaisin ylösTakaisin ylös